wtorek, 4 listopada 2014

Usta w stylu HOLLYWOOD :)

Witajcie Kochani :)

Od jakiegoś czasu chodził mi po głowie pomysł żeby jednak zainwestować w jakąś czerwień.


Nadarzyła się jednak okazja, odebrałam paczkę z Avon a w niej była zawarta oferta Demo. W rękę wpadła mi ta o to własnie szminka, szybko sprawdziłam w katalogu cóż to za cudo. Kolor był bardzo interesujący, nie myśląc długo szybko więc odpakowałam to cacko i natychmiast pomalowałam sobie usta




I się w niej zakochałam. Szminka z serii Ultra Colour Edycja limitowana Hollywood Collection o nazwie Show Business.  Ma przepiękny ciemno różowy kolor wpadający w czerwień, nie wiem jak inaczej mam ją określi.  Szminka posiada odżywczą formułe z olejkiem z nasion arktycznej jagody.  Zawiera filtr SPF 15. Trwały, nasycony kolor zamknięty w nowoczesnej szmince,  która pokrywa usta głębokim kolorem, wygładza powierzchnię ust oraz pozostawia uczucie miękkości i nawilżenia. Jest to odcień chłodny przy czym zęby przy niej wyglądają na naprawdę białe. 


Bardzo podoba mi się opakowanie, nie jest tandetne. Podoba mi się także napis oraz elementy złote. Jednym słowem szminka z Hollywood. 



Nie jest może mega mega trwała ale jak szminkę Avon utrzymuje się dosyć długo

Myślę że jednak pasuje do mnie ten kolor, teraz nie roztaje się z nią na krok i codziennie rano malują sobie nią moje usta.


Jak wam się podoba ?

Buziaki:*
Dorotka:)  

4 komentarze:

Szmaragdowe_Oczko pisze...

Szminka prezentuje się naprawdę bardzo ciekawie :) Gdyby nie cała kosmetyczka szminek zamówiłabym i tą ale póki co czekam na wykończenie chociaż jednej z zapasów - wtedy będę czuć się usprawiedliwiona ;)

Unknown pisze...

Bardzo ładnie Ci w tym kolorze :)

Unknown pisze...

Mam świra na punkcie mazidełek i ten odcień bardzo mi się podoba. ;)

Gosia Drz. pisze...

Ja także mam Show Business i bardzo ją lubię,mega pigment ma ;D