poniedziałek, 30 stycznia 2017

Szminka "Kolor i odżywienie" - Avon.

Witajcie Kochani!

Bardzo dawno tutaj nie pisałam, nie było czasu, chęci i chyba motywacji. 

Dzisiaj przestawię wam moją nową Miłość - Szminkę a w zasadzie trzy szminki Avon True z olejkiem Jojoba , Miodem i Woskiem Pszczelim!



3 w 1 szminka, która nadaje kolor, odżywia i nawilża!


Od pewnego czasu używałam tylko szminek matowych  z Avon lub Golden Rose ale niestety zimą moje usta wysuszają się strasznie i w grę wchodzą tylko balsamy nawilżające. Na szczęście Avon w katalogu nr 2  wypuścił bardzo fajne nawilżające szminki. 


Opakowanie i wygląd wizualny szminek bardzo przyciągają  uwagę, a szczególnie podoba mi się wzorek który wtopiony jest w każdą szminkę. 




Szminka bardzo dobrze mi się sprawdza. Nie wysusza ust,  nadaje kolor,  ma delikatnie rozświetlające wykończenie co bardzo mi się podoba. Ma kremową konsystencje co ułatwia nakładanie. Nie jest tak trwała jak ta matowa ale również daje radę i przynajmniej u mnie nie ściera się tak szybko.




Do wyboru mamy 15 kolorów, ja zdecydowałam się na te które wyżej przedstawiłam. Kusi mnie jeszcze kilka ale mam już ich tyle że faktycznie nie będę miała gdzie ich pomieścić.



Co do ceny premierowej w katalogu wynosi 18,99 zł.
Ja jak najbardziej polecam.

Pozdrawiam :) Dorotka :*

1 komentarz:

Szmaragd pisze...

Kolorki cudne :)