czwartek, 3 marca 2016

Efekt Multi Rzęs - Pogrubiający i rozdzielający tusz do rzęs Big & Multiplied Avon


Witajcie Kochanie!



Dziś mam dla was opinię tuszu do rzęs, który niedawno zamówiłam. Mowa o tuszu Big & Multiplied z Avonu. Maskarę możecie znaleźć w katalogu nr 4 Avon.








Opis producenta:
Twoje rzęsy optycznie pomnożone intensywnie pogrubione. Kremowo-żelowa formuła przylega do rzęs, a nie do siebie, intensywnie je pogrubiając bez sklejania. Dwustrefowa szczoteczka dociera do rzęs, o których istnieniu nie wiedziałaś! Długie włoski dokładnie rozczesują, rozdzielają rzęsy, a kanaliki gromadzą maksymalną ilość tuszu, by je pogrubić i optycznie pomnożyć nawet do 50%!


Szczoteczka: 

Syntetyczna szczoteczka dwustrefowa 


Pojemność:
10 ml za 20 zł

Moje odczucia:
Maskara bardzo ładnie rozdziela rzęsy, dając efekt podkręconych długich rzęs. Kremowa formuła nadaje rzęsom czarny kolor, ale ich nie skleja. Tusz nadaje się do osób z wrażliwymi oczami gdyż nie powoduje pieczenia czy szczypania .

Natomiast jeżeli chodzi o pogrubienie rzęs to na pewno nie u mnie. Sami na zdjęciach możecie ocenić, aczkolwiek bardzo się z tą masakrą polubiłam. Moje rzęsy są pięknie podkręcone i wydłużone a w ogóle nie użyłam zalotki.


Bez tuszu
Z tuszem

A jak wam się podoba efekt nowej Maskary z Avon? 

Pozdrawiam :) Dorotka :*

1 komentarz:

ladyagat pisze...

Super tusz :) Kisses from Madrid!!

www.ladyagat.com